Supervision
Supervision tager altid udgangspunkt i det, som supervisanden eller personalegruppen bringer op. Ofte er det en faglig problemstilling, som opleves fastlåst eller udfordrende. Det kan også være en følelse eller et spørgsmål, der danner udgangspunkt for supervisionen.
Som superviser er jeg ansvarlig for supervisionsprocessen. For at spørge ind, så der opstår et rum, hvor det bliver muligt at reflektere og fordybe forståelsen af det, som bringes til supervision. En dybere forståelse åbner ofte for nye perspektiver, som kan føre til nye handlemuligheder.
Målet for supervision er at bringe den samlede viden i spil, så det bliver muligt at tænke nye tanker om det videre arbejde. Derfor betragtes både erfaringer, tanker, følelser og fornemmelser som relevante informationskilder.
Jeg tilbyder:
- Tværfaglig supervision af personalegrupper på børne- unge området
- Supervision af plejefamilier
- Individuel supervision af psykologer indenfor børneområdet
- Individuel tværfaglig supervision på børne- unge området